Vestfold Vikings

Vennligst logg inn eller registrer.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Avansert søk  

Nyheter:

PGA. EN FEIL HAR DESSVERRE ALLE VEDLEGGENE BLITT SLETTET. DET ER MULIG Ã… LASTE OPP NYE!

Skrevet av Emne: Stille pÃ¥ forumet....  (Lest 1701 ganger)

avigerus

• Medlem + Budapest
  • Geocacher
    • Vis profil
Stille på forumet....
« på: 23 september, 2012, 07:38:38 pm »

Det er så stille her....er det fordi dere alle er ute og cacher, og ingen lenger har eller tar seg tid til litt faglig påfyll?
Vel, kan jo tipse dere som gidder å lese her at det er kommet en ny utgave av GSAK, og den virker bra så langt jeg har fått utforske den.....
ellers er vår gode venn Catch stadig på gcinfo.no med oppdateringer på Garmin...Noen forbedringer er det med også noe jeg gjerne ville ha fått ordnet...bl.a. på min Montana dette med at dama skriker mistet satelitter når jeg er inne i en tunell...Slikt vet jeg og det behøver vel ikke hun å fortelle meg?
Jo, sÃ¥ har Apple kommet med en ny oppgradering, men ti ldet værre...ettersom de nÃ¥ har sagt farvel til Google map, og liksom laget sitt eget....som dessverre ikke er noe tess....  Vel, telefonen er jo til Ã¥ ringe med, men sørgelig at alt det andre skal være sÃ¥ dÃ¥rlig.
Tja, da har jeg startet en ny trÃ¥d, sÃ¥ fÃ¥r vi se om noen gidder Ã¥ legge til noe...  Sitter forresten i Polen og venter, for i morra skal jeg til tannlegen...æsj.....
Loggført